استفاده از اپلیکیشن لاغری، روشی مناسب برای کاهش و تثبیت وزن

    Add a header to begin generating the table of contents
    اپلیکیشن لاغری

    اگر به دنبال راهی برای کاهش وزن و تناسب‌ اندام هستید، می‌توانید از یک اپلیکیشن‌­ لاغری، رژیم غذایی دریافت کنید. این گونه برنامه‌ها، علاوه‌بر ارائه رژیم، به شما کمک می‌کنند تا عادات غذایی خود را بهبود دهید و سبک زندگی‌تان را سالم‌تر کنید. استفاده از یک اپلیکیشن برنامه غذایی لاغری استاندارد، نسبت به مراجعه به متخصص تغذیه، وقت کمتری از شما می‌گیرد و معمولا هزینه اندکی نیز به‌همراه دارد. شما به‌راحتی می‌توانید از این طریق، وزن کم کرده یا حتی در صورت داشتن وزن ایده‌آل، آن را تثبیت و سلامت بدن خود را حفظ کنید. 

    کاهش وزن به کمک یک اپلیکیشن برنامه غذایی لاغری

    کاهش وزن به کمک اپلیکیشن‌­های لاغری، چند سالی است که در جهان باب شده و برنامه‌های ایرانی هم در این زمینه، پویا و به‌روز بوده‌اند. بسیاری از این برنامه‌ها از کالری‌شمار و محاسبه‌گر میزان پروتئین، کربوهیدرات، چربی و… برخوردارند. در این برنامه‌ها، رژیم غذایی معمولا طبق اطلاعات ورودی شما، پیشنهاد می‌شود.

    برنامه رژیم غذایی آنلاین

    اگرچه، بسیاری از اپلیکیشن­‌های رژیمی در ارائه برنامه غذایی، از روش‌های اصولی استفاده نکرده و برنامه غذایی یکسانی را برای افراد با نیازهای متفاوت، ارسال می‌کنند. پیشنهاد ما، استفاده از اپلیکیشن رژیم غذایی رایگان خورشاد است. این اپلیکیشن مزایای زیادی نسبت به دیگر برنامه‌ها دارد که در این مطلب به آن‌ اشاره خواهیم کرد.

    بسته غذاهای رژیمی خورشاد

    معرفی اپلیکیشن لاغری خورشاد برای دوست‌داران سلامتی

    اپلیکیشن خورشاد یک برنامه تحت وب است که شما به‌راحتی و بدون نیاز به نصب اپ، با هر ابزاری مانند گوشی، کامپیوتر، لپ‌تاپ، می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.  این اپلیکیشن لاغری رایگان، مناسب‌ترین رژیم‌های غذایی را با توجه به عادات و ویژگی‌های شما، در اختیارتان قرار می‌دهد، به‌طوری‌که گرفتن رژیم، کم کردن وزن و تثبیت آن برای شما بسیار ساده می‌شود.

    توضیحات جایگزین

    اگر به یک برنامه غذایی اصولی، متعادل و متنوع نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم هرگز استفاده از رژیم آنلاین خورشاد را از دست ندهید.

    اپلیکیشن رژیم خورشاد برای iOS ‌و اندروید

    ویژگی بهترین اپلیکیشن‌ برنامه غذایی لاغری

    یکی از خدمات ارزشمند خورشاد، طراحی بهترین اپلیکیشن لاغری ایرانی است. این برنامه، توسط مرکز تخصصی تغذیه خورشاد پیاده‌سازی شده‌است. در ادامه، به برخی از ویژگی‌های بارز این اپلیکیشن اشاره می‌کنیم:

    آنالیز جسمانی رایگان

    خورشاد برای مشترکین خود به‌صورت رایگان، یک آﻧﺎلیز وضعیت جسمانی اولیه رایگان انجام می‌دهد. پس از بررسی‌های لازم، برنامه غذایی اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

    دقت در طراحی رژیم غذایی برای کاهش وزن علمی، ماندگار و بدون عوارض

    در اپلیکیشن تحت وب خورشاد، کالری هر وعده غذایی دقیق محاسبه شده و رژیم غذایی هر کاربر، به صورت ویژه طراحی می‎‌شود. با برنامه رژیم خورشاد می‌توانید ماهیانه  2 تا 4 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشید.

    بسته غذاهای رژیمی خورشاد اپلیکیشن رژیم خورشاد

    مناسب برای افراد با بیماری‌هایی مانند دیابت و کبد چرب

    تمام افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند برای کاهش وزن، تناسب اندام، دیابت و کبد چرب از این برنامه استفاده کنند.

    اپلیکیشن لاغری رایگان

    مطابقت با استاندارد FDA آمریکا

    برنامه‌های رژیمی خورشاد، دارای جدول ارزش غذایی مطابق با استاندارد FDA آمریکا (اداره مواد غذایی و دارویی ایالات متحده) و همچنین انجمن قلب آمریکا هستند.

    اطلاعات متنوع غذایی

    در اپلیکیشن تحت وب خورشاد، اطلاعات و ارزش غذایی مربوط به حدود 200 نوع مواد خوراکی، شامل انواع صبحانه، ناهار، شام، تنقلات، نان، شیرینی‌جات، سبزیجات، میوه و حتی غذاهای محلی و بین‌المللی را در اختیار کاربران قرار داده است. 

    اپلیکیشن رایگان خورشاد را می‌توانید مستقیما از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید.

    اپلیکیشن لاغری و رژیم غذایی خورشاد

     چگونه از برنامه خورشاد استفاده کنیم؟

    امکان دسترسی به رژیم آنلاین لاغری خورشاد از طریق یک اپلیکیشن رژیم غذایی رایگان تحت وب فراهم شده‌است. وقتی برای بار اول وارد اپ خورشاد می‌شوید، باید به صفحه مشترکین بروید و در آنجا شماره همراه خود را وارد کنید. در این مرحله، سوالات کوتاهی در مورد وضعیت جسمی از شما پرسیده می‌شود و ثبت‌نام به پایان می‌رسد. هم‌چنین‌، می‌توانید مدت‌زمان رژیم غذایی خود را انتخاب کنید. در نهایت، برنامه آنلاین خورشاد به‌صورت خودکار و با توجه به وزن، شرایط جسمی و هم‌چنین عادات غذایی شما، برنامه رژیمی‌تان را ارسال می‌کند.

    شما حتی می‌توانید انتخاب کنید که تمام وعده‌های غذایی را به‌صورت یک «پکیج غذای رژیمی» از آشپزخانه خورشاد تحویل بگیرید، البته به شرطی که ساکن تهران باشید. در غیر این‌صورت، می‌توانید از دستورات غذایی خورشاد برای تهیه کردن وعده‌های رژیمی و سالم خود استفاده کنید.

    بیشتر بخوانید: توصیه های تغذیه ای برای كودكان و نوجوانان دارای اضافه وزن و چاقی

    کلام آخر

    استفاده از اپلیکیشن لاغری و تناسب‌اندام می‌تواند روش خوبی برای کاهش وزن در منزل باشد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که تنها با انتخاب بهترین اپلیکیشن لاغری می‌توانید رژیم‌هایی اصولی دریافت کنید. خورشاد یکی از بهترین اپلیکیشن‌های رژیم آنلاین را طراحی کرده‌است که توانسته رضایت کاربران بسیاری را جلب کند و رژیم‌های غذایی علمی، اصولی و اختصاصی را ارائه دهد.

     اگر شما هم تمایل دارید وزن کم کنید، اندام زیبایی داشته باشید و در مسیر سلامتی قدم بردارید، همین حالا در برای دریافت رژیم آنلاین رایگان، در اپلیکیشن خورشاد ثبت‌نام کنید.

    سوالات متداول

     آیا باید همیشه از اپلیکیشن­‌های لاغری استفاده کنیم؟

    زمانی که از برنامه‌های اصولی مانند خورشاد استفاده می‌کنید، بعد از کاهش وزن می‌توانید رژیم خود را قطع کنید، چون این برنامه در انتهای مدت رژیم کالری دریافتی شما را بالا می‌برد و نمی‌گذارد که بعد از پایان رژیم، وزن اضافه کنید.

    اپلیکیشن خورشاد چگونه وعده‌های غذایی رژیمی را تهیه می‌کند؟

    تمام وعده‌های غذایی متناسب با عادات غذایی افراد طراحی می‌شوند و بدون روغن یا کم‌روغن هستند.

    اپلیکیشن لاغری مرکز تخصصی بسته غذاهای رژیمی خورشاد چگونه برای من برنامه غذایی مشخص می‌کند؟

    این رژیم معمولا هفت روزه است. اما برای بعد از آن باید با توجه به شرایط شما و شرایط فصل و … برنامه غذایی جدید، تعیین شود.

     تفاوت برنامه خورشاد با برنامه‌های‌ رژیم دیگر چیست؟

    خورشاد تفاوت‌های زیادی با برنامه دیگر دارد. مثلا، تنوع غذایی، اصولی بودن، استانداردهای انجمن قلب آمریکا و … در خورشاد رعایت می‌شوند.

    ما یک منو از غذاهای رژیمی خوشمزه، گرم و آماده خوردن داریم

    × مشاوره رایگان